Kategóriák
  • Konica Minolta – nyomtató kellékek, alkatrészek
    •  
  • Develop - nyomtató kellékek, alkatrészek
    •  
  • Szórakoztató Elektronika
    •  
  • IT és mobileszközök
    •  
  • Hálózat, szerver, storage, UPS
    •  
  • Fotó, videó, optika, drón
    •  
  • Otthon, háztartás
    • Elem, Töltő, PWB
      •  
    • Túlfeszültségvédő
      •  
    • Higiénia
      •  
    • Táska
      •  
    • Háztartási kisgép és kiegészítői
      •  
    • Háztartási nagygép és kiegészítői
      •  
    • Világítástechnika és kiegészítői
      •  
    • Egészségmegőrzés, testápolás
      •  
    • Lakberendezés
      •  
    • Okos otthon
      •  
    • Játék
      • Játék
        • Virtuális valóság, VR
          •  
        • Elektronikus játék
          •  
        • Hagyományos játék
        • Sportszer
          •  
    • Konyhai eszköz és edény
      •  
    • Élelmiszer, ital
      •  
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Házhozszállítás

Termék részletek


A túlvilág vándorai társasjáték

A túlvilág vándorai társasjáték
  • A túlvilág vándorai társasjáték
  • A túlvilág vándorai társasjáték
  • A túlvilág vándorai társasjáték
  • A túlvilág vándorai társasjáték
  • A túlvilág vándorai társasjáték
Nettó: 6 994 Ft Bruttó: 8 883 Ft

Lélekvezető társaiddal számtalan alkalommal hajóztatok már a Túlföldre, de soha nem léphettek a partjaira. Nem, a ti örökkévaló feladatotok, hogy átvigyétek az arra érdemes lelkeket, és aztán azonnal visszatérjetek újabb lelkekért. Sok-sok éven át, örökkön-örökké, amíg az istenek fel nem mentenek titeket a feladat alól.

 



Ha a Limbus folyó partján állva az ember kikukucskál a halotti maszkja résein, akkor épp megláthatja a túlsó partot belengő ragyogást. Odaát, egyetlen hajóútnyira innen terül el az örök boldogság. A földi halandók sokféle néven nevezik ezt a túlvilági helyet, de mi úgy hívjuk: Túlföld.





Beszélnek ám az alvilági körökben egy titkos, rövidebb útról. Sötét hangok azt ígérték, hogy ha elég démont csempészel át a Túlföldre, ők átveszik ott a hatalmat. És akkor, szavukat adták, sötét uralkodásuk alatt sokkal gyorsabban beengednek majd a mennyei birodalomba. Mióta lélekvezetőként szolgálsz, soha nem kaptál még ehhez fogható ígéretet. Eltűnődsz hát, hajlanál-e valaha az alkura. Vajon a társaid már el is fogadták?





Játék előkészületek:

Válasszátok ki az egyik ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint.



A hajók közelébe helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja.





Válasszátok ki az egyik ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint. A hajók közelébe helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja.



Keverjétek meg a 12 lélekkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé fordított paklit. A lelkek zöld, piros vagy kék színűek lehetnek. Majd keverjétek meg a 12 démonkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé fordított paklit. A zsonglőrt tartsátok külön.



Csapatok:



Keverjétek meg a csapatpaklit, és osszatok belőle minden játékosnak egy-egy kártyát. Ezeket a szerepköröket tartsátok titokban egymás előtt - ez a kártya határozza meg a játékban betöltött szerepeteket:

 



Lélekvezetők - azok a játékosok, akik lélekkártyát kaptak, igyekeznek együtt dolgozni és minél több lelket átjuttatni a Túlföldre.

Démoncsempészek - azok a játékosok, akik démonkártyát kaptak, titokban fognak dolgozni, hogy minél több démont csempésszenek át a Túlföldre.

Zsonglőr - az a játékos, aki a csibész Zsonglőr kártyáját kapta, egyedül fog játszani. Célja, hogy egyenlő arányban jussanak át lelkek és démonok a Túlföldre.





Három kör, három vándor:



Osszatok minden játékosnak egy kártyát a lélekpakliból és a démonpakliból - ezeket tartsátok titokban egymás előtt.

 



A mesterérme birtokosának lenni igen nagy felelősség, hiszen az a játékos, akinél az érme van, befolyásosabb a többieknél. Minden körben ő ültet elsőként vándort egy hajóba, döntetlen esetén pedig az övé az utolsó szó. De az érme körről-körre gazdát cserél.





A játék célja:



A túlvilág vándorai társasjáték három körből és mindegyik kör három fázisból áll. A játékosok minden körben beültetnek egy vándort valamelyik játékban lévő hajóba. Ezért cserébe megkapják a helyhez tartozó ajándékot és hango(ka)t. A játékosok végrehajtják az ajándékhoz tartozó különleges akciókat. A játékosok a hangjaik segítségével megszavazzák, hogy melyik hajó induljon útnak a Túlföldre. Miután a harmadik hajó is átért a Túlföldre, ideje felfeni a vándorokat és pontozni. Számoljátok össze a lelkeket, a démonokat - a legtöbb pontot szerző csapat nyer. De a játék során alaposan át kell gondolnotok, hogy mikor milyen információt osztotok meg egymással. Hogy kiben bíztok, mikor blöfföltök és mikor hallgattok bölcsen.

 



Csend kiegészítő:



Ha már ismeritek az alapjátékot, akkor újabb élményekért hozzáadhatjátok a Csend kiegészítő 15 kártyáját. A kártyák váratlan fordulatokat hoznak a játék minden körébe. Előfordulhat, hogy a csendkártyán lévő utasítás ellentmond a játék alapszabályainak. Némelyik csendkártya megtiltja adott játékosoknak, hogy beszéljenek. A csendkártyák csupán egy körig fejtik ki hatásukat. A kör végén, miután a megszavazott hajó átkerült a Túlföldre, dobjátok el a csendkártyát.





A túlvilág vándorai egy izgalmas társasjáték, igazán pörgős és a különleges grafikája szinte mindenkit magával ránt.



Doboz tartalma:




  • 6 játéktábla

  • 15 vándorkártya

  • 40 ajándékkártya

  • 17 hangjelölő

  • 8 szavazókorong

  • 1 mesterérme

  • 3 maszk



TISZTELT VÁSÁRLÓNK!


Fizetésnél kérje az ingyenes adattörlő kódot adatainak biztonsága érdekében!


A Kormány döntése alapján a kereskedő minden tartós adathordozó termék vásárlásakor
köteles ingyenes adattörlő kódot biztosítani.


További információk
a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján:
https://nmhh.hu/veglegestorles

 

Jótállási idő:

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:

  • A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
  • A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
  • A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
  • A 10.000 forintot el nem érő árú fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.

A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein!
(270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

 

  • Garancia
    0 hónap
    Gyártói Cikkszám
    FSPASRS
    Készleten
    Elérhető
    Gyártó
    REFLEXSHOP
    VTSZ
    9504908000
    Típus
    Társasjáték
    Könnyen tisztítható
    12
    Cikkszám
    396323
    Tömeg
    750 g/db